خودروی زنانه سال ۲۰۱۶ +عکس

در حالیکه طرفداران خودرو در آمریکای شمالی در حال انتخاب برنده نهایی "ناکتوی ۲۰۱۷" و برنده خودروی سبز سال هستند، در سوی دیگر خانم‌ها خودروی مورد علاقه خود را انتخاب می‌کنند.

 

 

به گزارش کار مگ، ناکتوی جشنواره سالانه بهترین خودرو و خودروهای کاری و بزرگ در آمریکای شمالی است و جشنواره بهترین خودروی سبز سال تقریبا از سال ۲۰۰۶ در آمریکای شمالی برگزار شده است.

خودرو

 اما جشنواره دیگری در آمریکا با نام خودروی جهانی زنان وجود دارد، که در سال جاری جگوار "اف- پیس" با اختلاف زیاد آرا در صدر این انتخاب زنانه قرار گرفت.

خودرو

به گفته رئیس هیات ژوری این جشنواره فیونا پارگتر، انتخاب بهترین کراس‌اوور و SUV زنانه سال ۲۰۱۶ دستاورد بزرگ و برجسته برای ادامه موفقیت‌های جگوار "اف- پیس" به شمار می‌آید. ترکیب طراحی زیبا، عناصر قابل استفاده و کاربردی با تجربه بی نظیری از رانندگی باعث شده تا "اف- پیس" بتواند در حرکتی رقابتی طیف جدیدی از مشتریان را به سمت برند جگوار بکشاند.

خودرو

این مدل از جگوار از میان ۲۴۹ خودرو که به وسیله ۷ داور از ۱۴ کشور نامزد شده‌اند انتخاب شده است و جگوار در صدر جدول ۶ گروه قرار داشته است. رقیب اصلی این شاسی‌بلند بریتانیایی XC90 ولوو بود که در نزدیکی آن در صدر جدول کارشناسان حرکت کرد.

 

tgju.org

 

دسته بندی: 
منبع خبر: 
اقتصادآنلاین
تصویر خبر: 
نمایش در صفحه اصلی: 
نمایش در صفحه اصلی


شماره ثبت: ۳۴۱۸۶
شماره مجوز بانک مرکزی: ۳۴۱۸۶
شماره مجوز کانون صرافان:۳۴۱۸۶


 
 

خط ویژه: ۷۴۳۳۵

 

تلفن تماس: ۰۲۱۲۲۸۸۸۸۸۷ (۱۰ خط) و ۰۲۱۲۶۴۱۲۱۲۵

 

تلفن همراه: ۰۹۱۲۸۹۹۷۴۰۰ ( مسئول حوالجات )

 

پست الکترونیکی: info@tajmirexchange.com

عضویت در کانال تلگرام با کد QR