پنت‌هاوس رابرت دنیرو از آن‌که خواهد شد؟

قتصاد > مسکن - روزنامه فرصت امروز نوشت: رابرت دنیرو، بازیگر معروف هالیوود، برای فروش اموالش همانند مایکل جردن دچار مشکلات فراوانی شده است. حتی با ۴۰‌هزار یورو به ازای هر متر مربع، باز هم هیچکس ترغیب به خرید نشد.
 

این بازیگر برای چاره اندیشی تصمیم گرفت خانه ‌هزار متری‌اش را به هر قیمت پیشنهادی بفروشد. دیگر ستارگان نیز به منظور سریع‌تر به فروش رسیدن ویلاهای لوکس خود، تخفیف‌های بزرگی را اعمال کردند. مانند بسکتبالیست معروف، مایکل جردن که اخیرا قیمت خانه عظیمش در شیکاگو را که ویدئو‌هایی باورنکردنی از آن در اینترنت منتشر شده است، کاهش داد.

رابرت دنیرو مدت دو سال است که پنت‌هاوس لوکس خود را در نیویورک به‌فروش گذاشته است. در حقیقت، او پس از یک واقعه آتش‌سوزی در خانه‌اش در سنترال پارک، قسمت شمال- غربی منهتن، تصمیم به اسباب کشی به محله‌ای دیگر گرفت. مشکل این است که این خانه با بیش از ‌هزار متر مربع مساحت، از زمانی که در ماه آوریل به فروش گذاشته شده، تا به حال خریداری نیافته است! این خانه دوبلکس که در سال ۱۹۲۰ ساخته و بعد‌ها به طور کامل بازسازی شده است، قیمت اصلیش نزدیک به ۴۰‌میلیون دلار بوده اما پس از گذشت سه ماه، به ۳۰‌میلیون تقلیل یافته است.

طی شش ماه، ۵‌میلیون دیگر نیز تخفیف شاملش شد و به ۲۵‌میلیون دلار رسید. این خانه که «ویلایی در آسمان» نام‌گذاری شده است، پنج اتاق خواب، چهار حمام، یک اتاق بخار و چندین تراس با نمای خیره‌کننده‌ای از شهر منهتن و رودخانه هادسون دارد. و نکته آخر، پارکینگ وسیعش است که گنجایش ۱۰ خودرو را دارد! همین میزان توضیحات برای وسوسه کردن مشتریان ثروتمند می‌تواند کافی باشد... با این حال، تا به امروز، این شاهکار معاصر در انتظار صاحب آینده‌اش مانده است.

 

دسته بندی: 
منبع خبر: 
: تسنیم پنجشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴
تصویر خبر: 
نمایش در صفحه اصلی: 
نمایش در صفحه اصلی


شماره ثبت: ۳۴۱۸۶
شماره مجوز بانک مرکزی: ۳۴۱۸۶
شماره مجوز کانون صرافان:۳۴۱۸۶


 
 

خط ویژه: ۷۴۳۳۵

 

تلفن تماس: ۰۲۱۲۲۸۸۸۸۸۷ (۱۰ خط) و ۰۲۱۲۶۴۱۲۱۲۵

 

تلفن همراه: ۰۹۱۲۸۹۹۷۴۰۰ ( مسئول حوالجات )

 

پست الکترونیکی: info@tajmirexchange.com

عضویت در کانال تلگرام با کد QR